събота, 4 януари 2014 г.

ВЕЛИКОБРИТАНИЯ РАБОТА

Здравейте, мили британски и германски съграждани! От 1 януари съм на ваша издръжка. Аз съм български имигрант пиявица, смукач на социални каси, крадец на работните места на поляците, вандал, варварин и което е най-лошото - източноевропейка. Така че от днес пазете чантите, мъжете и прането от балконите си.
 На летището в София теглих чоп - чудех се дали към Лондон да поема, или към Берлин. Германците също цяла година все за мен говорят.
Aнглийският зет се отряза още преди десерта, горкият, и се наложи сватовете да го вържат за една от колоните в ресторанта, че да може да стои прав, а те да си го гледат и да му се радват, докато вдигат наздравици. Английски зет е това, как да не пийнеш едно повечко за негово здраве.
Ако всички тези условия са тежки за изпълнение, ще се наложи да ви разочароваме - няма да дойдем. По-добре превеждайте направо социалните помощи по сметките ни, така хем ще оправдаем очакванията ви да ви оберем, хем няма да си мешаме капите. Айде със здраве, банковата си сметка я пращам с отделно писмо.

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2855314

какво може една българка

работи,готви ,чисти ,гледа дете и го кара на у -ще беля чушки на високи токчета, докато поправям бушоните и подвиквам на детето верните отговори от домашното по математика. Имам и висок научен потенциал, който развих в годините на социализма.

Дайте ми просто един дамски чорапогащник и аз ще поправя света. Няма бримка, която да не мога да уловя. Чорапогащите на соцжената бяха вечни - перпетуум чорапогащиле, така да се каже. Освен това с един здрав найлонов чорап мога да превържа рана, да направя ремък за двигателя, простор, да го изтъка на ковьорче, да изцедя прясно мляко и да го направя на сирене, да измия прозорците с него, да боядисам великденските яйца, да ушия кукли, торбички или да го аранжирам като изкуствени карамфили.


ЕМИГРАНТ

СГЛОБЯВАНЕ НА МЕБЕЛИ

ХАМАЛИ  

УСЛУГА

РАБОТА

Няма коментари:

Публикуване на коментар