неделя, 19 януари 2014 г.

бизнес 2014

 сп. "Воаси" между 1990 и 2005 г Това е първият френски седмичник, който разчита почти напълно на папарашките снимки. Тиражът бързо стига 800 000, а много от кориците са дело именно на Валиела.

Настъпва и времето, когато такива като Парис Хилтън, Бритни Спиърс, Линдзи Лоън, Ноел Ричи и после Ким Кардашиян започват да се показват по плажовете на Малибу, като така позволяват на всеки папарак да си докара по $ 20 хиляди на седмица.

Когато през 2008 г. се връща в Париж, пазарът на папарашки снимки се е сринал. Потоци снимки заливат интернет, блоговете и социалните мрежи. Кадри, струващи преди по 350 евро, са паднали до 30. Звездите, както и в САЩ, са започнали масово да пускат снимките си в Инстаграм. По 20-30 папараци се трупат пред хотелите на звездите, за да ги причакват да излязат

Тогава Валиела решава да се върне към корените на занаята, към изключителните кадри, които са уникални и затова струват скъпо. "Да се докопаш до информация, да намериш история, да изненадаш Ернст дьо Хановер да целува в Тайланд жена, която не е съпругата му - монакската принцеса Каролин, това не всеки може да го направи. От този ранг сме само десетина на планетата", казва без излишна скромност фотографът. За целта през 2008 г. той създава собствена агенция "Айуитнес".
Признава, че снимките му са предизвикали много съдебни процеси.


Дегизирал се е на "всичко, което можете да си представите", за да влезе на сватбите на известните. Веднъж се направил на пожарникар, за да проникне в кметство по време на церемония.

Няма коментари:

Публикуване на коментар