неделя, 9 февруари 2014 г.

Lidl and Coca-Cola 2014

Lidl няма да продава повече безалкохолните напитки на Coca-Cola в Германия. „Не успяхме да се споразумеем с Lidl върху маркетинговата концепция”, обяви говорител на световния гигант .  Това означава, че притежаваният от Schwarz Group дискаунтър от тук нататък ще разчита на собствената си марка Freeway, както и на различните продукти на PepsiCo. PepsiCo за разлика от Coca-Cola, винаги е бил ключов партньор на Lidl на международно ниво.

Прекратяването на партньорството е резултат от изискванията на Coca-Cola за по-високи цени, въпреки засилените ценови битки между немските търговци. Най-ниската промоционална цена за Coca-Cola наскоро падна на 0.50 евро за литър, след като лидерът на дискаунт пазара Aldi, трайно намали цената на рафта до 0.71 евро.

В 3300 магазина на Lidl вече не се предлагат напитки на Coca-Cola, пише Welt. В други се продават остатъчни количества. По отношение на тези напитки веригата ще премине към Pepsi или по-евтини марки като Freeway

конкурентът на Lidl - Aldi Süd подхрани постоянната ценова война на пазара на храни. Веригата за търговия на дребно понижи цената на яйцата, разтворимото кафе и гранулирания чай. Само при яйцата намалението на цената е от 23%. Другите дискаунтъри реагираха веднага. Aldi Nord, Norma и Netto обявиха подобни отстъпки. А през миналата седмица Aldi и Norma понижиха цените на зърнените закуски, мюслите и киселото мляко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар