четвъртък, 27 февруари 2014 г.

китайски сайтове ,как да спечелим 2014

мнения от мрежата



От 1.01.2014 според новия регламент на ЕС за марките и географски означения, всички пратки от Китай минават ЗАДЪЛЖИТЕЛНО физически контрол в митницата.

От началото на този месец съм получил над 10 пратки и то само известни марки(samsung, iphone, casio, rolex) и нямам спряна пратка на митница. Дори сега направих отново проверка и установих, че още 3 пратки са дошли в моя град, без да отидат на митница. Най-вероятно закона ще се прилага само за определен вид стоки.

Веднъж едната пратка се забави с 3 седмици,писах на търговеца,че я няма,той ми върна парите и след още 2 седмици тя дойде ...е изгоря с 10 долара

Аз на скоро имах подобна случка с ebay - пратката я нямаше повече от месец, търговеца ми върна парите и дори бях забравил, докато не дойде почти на 2рият месец. Писах си на продавача да пусне пак искане за плащане и му платих...

В UK Е МАСОВА ПРАКТИКА  ТОВА 

Разпитват, защото щом си над 30лв през DHL минаваш митница, за там трябва фактура+Еори код+ извлечение за плащане. DHL могат да ти освободят - прави им се пълномощно да те представляват пред митници. Ако изразиш желaние те могат също да платят мита, такси и ДДС вместо теб до стойност на мито и ДДС 1000лв, а ти превеждаш сумата към DHL.

Преди два дни минах през цялата процедура за пръв път с тая митница и направо ще кажеш, че ме третираха като престъпник. Трябвало да видят пратката, можело да има наркотици. Искали да се уверят в написаното.. Отделно се бавят нарочно като мушанки да не би да предложа да бутна някой лев, че да мина по-бързо. Само 3 часа и половина ми отне са да си взема китайския боклук без марка на него. Поне вече имам EORI номер, ама за какво ми е като едва ли ще изнасям стоки извън ЕС.


това със забавените пратки е обща болест явно. Аз чакам пратка поръчана в началото на септември и по тракинга на 28.10 е била на изхода в Сингапур.

КОЙТО ЩЕ КУПУВА НА ЕДРО  ПРЕЗ КИТАЙСКИТЕ САЙТОВЕ НЕ Е ИЗГОДНО ,СПРАВКА  китайска стока ,карго  на едро  се обмитяват в Гърция и Румъния, а след това поемат през граничните пунктове Кулата и Йовково, като вътрешнообщностни доставки. „Това е прословутата тарифа 42 – ние само стоим и гледаме“, разказват митнически служители. -


EORI регистрация

EORI номерът се използва за идентификация на Икономическите оператори* и други лица при взаимодействията им с митническите органи

Какво е EORI номер?

Няма коментари:

Публикуване на коментар