Маркетинг е изкуство да се продадат три по цена за две там където и едно на никой не му трябва
МАРКЕТИНГ -клиент влиза за кафе излиза с чорапи
Отдел Маркетинг изпълнява следните основни функции:
- Търговско договоряне;
- Промоционални активности;
- Конкурентен анализ;
- Листване и Делистване на артикули;
- Анализ и планиране;
Специалист Промоции,
Отдел “Маркетинг и реклама”
Описание
Разработва, планира и организира търговски промоции и други маркетинг активности за насърчаване на продажбите;
Планира, договаря и организира дегустации;
Изготвя план за разходите за маркетинг активности и промоции и контролира неговото изпълнение;
Планира, организира поставянето и води отчетност за всички рекламни материали, поставяни на мястото на продажбите;
Следи за правилното позициониране на продуктите на фирмата в търговската мрежа и дава предложения за неговото подобряване.
Изисквания
Висше образование – маркетинг;
Професионален опит в маркетинга/продажбите - минимум 2 години;
Отлична компютърна грамотност – MS Office, Internet;
Шофьорска книжка;
Умения за работа в екип;
Умения за вземане на решения;
Инициативност и организираност;
Маркетингова стратегия
Отлични комуникативни умения.
Няма коментари:
Публикуване на коментар