петък, 7 февруари 2014 г.

маркетинг 2014

дефиниция на понятие "маркетинг":

Маркетинг е изкуство да се продадат три по цена за две там където и едно на никой не му трябва
МАРКЕТИНГ -клиент влиза за кафе излиза с чорапи  

Отдел Маркетинг изпълнява следните основни функции:
 - Търговско договоряне;
 - Промоционални активности;
 - Конкурентен анализ;
 - Листване и Делистване на артикули;
 - Анализ и планиране;

Специалист Промоции, 
 Отдел “Маркетинг и реклама”
Описание
Разработва, планира и организира търговски промоции и други маркетинг активности за насърчаване на продажбите;
Планира, договаря и организира дегустации;
Изготвя план за разходите за маркетинг активности и промоции и контролира неговото изпълнение;
Планира, организира поставянето и води отчетност за всички рекламни материали, поставяни на мястото на продажбите;
Следи за правилното позициониране на продуктите на фирмата в търговската мрежа и дава предложения за неговото подобряване.
Изисквания
Висше образование – маркетинг;
Професионален опит в маркетинга/продажбите - минимум 2 години;
Отлична компютърна грамотност – MS Office, Internet;
Шофьорска книжка;
Умения за работа в екип;
Умения за вземане на решения;
Инициативност и организираност;

Маркетингова стратегия 

Отлични комуникативни умения.


Няма коментари:

Публикуване на коментар