вторник, 11 февруари 2014 г.

2014 КОНКУРЕНЦИЯ

Ориентиране на продажбите и покупките според икономическата ситуация в момента

разцвет на търговията,Безработица,Икономическа депресия,Икономическа рецесия,
Икономическа стагнация,Икономически растеж,Финансова криза,лято,зима,търсене,
липса на търсене,туристи,криза,чума,хиперинфлация,война,депресия,свръхпредлагане,дефицит,голяма конкуренция,ниски доходи,ниска покупателна способност,висока покупателна способност

ситуацията 2014 липса на търсене ,депресия,голяма конкуренция ,МАГАЗИН ДО МАГАЗИН ,ФИРМА ДО ФИРМА ,АПТЕКА ДО АПТЕКА ,САЙТ ДО САЙТ
1985 2 МАГАЗИНА И 1 АПТЕКА ПРИ МАЙКА ТИ
2015 10 МАГАЗИНА И 5 АПТЕКИ ПРИ МАЙКА ТИ

92%частна собственост
8 %държавна и не се предвижда повишаванe


бизнес -глобално търсене на услуга или продукт
бизнес локално,местно търсене на услуга или продукт
бизнес без търсене или последващо търсене-google,facebook,instragram,песен хит tv,tv show 
разчитат на реклама ,продажба на лицензи

Няма коментари:

Публикуване на коментар