вторник, 11 февруари 2014 г.

aldi

Големият скок в печалбите на предприятието е през 1990 г., когато след обединението на Германия годишният оборот се повишава с фантастичните 200 процента.

Успехът на "Алди" в Германия дава възможност за глобална експанзия, която братята стартират от Белгия с веригата магазини Lansa, после откриват в Холандия веригата Combi, в Австрия - Hofer. След Франция и Великобритания "Алди" заемат позиции в Австралия и САЩ. През 1997 г. групировката обхваща около 4500 магазина и става петото по големина европейски търговско предприятие с годишен оборот от 30 ??млн.?? марки. В момента "Алди" отстоява водещата си позиция в Европа, генерирайки печалби до 2.80 евро на всеки 100 евро оборот

две световни войни, икономическа криза и хиляди жертви,хиперинфлация,спад покупателна способност,голямата икономическа криза  20те и 30те ,голямата депресия 30те

Няма коментари:

Публикуване на коментар