сряда, 5 февруари 2014 г.

парно 2014

Занапред 30-дневният срок за плащане ще тече след публикуването на задължението към столичното парно на страницата му в интернет www.toplo.bg. Ако клиентът има две и повече непогасени сметки, включително и съдебни вземания, които не покриват целия му дълг обаче, може да си избере коя сметка да погаси - т. е. вече няма да е задължен да плаща най-старата, както е сега. Ако не е заявил коя сметка има желание да погаси, то се погасява най-голямата. Ако има няколко, които са с еднакъв размер, то се погасява най-старата, пише още в общите условия.

В новите правила на дружеството е записано и че ако абонат не е плащал повече от 2 месеца, „Топлофикация” трябва да му прати писмено уведомление лично или по пощата с обратна разписка, в което е написан срок за погасяване на задълженията. Ако клиентът не си плати, дружеството има право да му спре парното и топлата вода, пише „Монитор”.

Първият начин за това е, като прекъсне връзките на отоплителните уреди и линията за топла вода от сградната инсталация. Вторият е изключване на инсталацията на имота за кооперации с апартаментно захранване.

Новите условия предвиждат още „Топлофикация  София” да ни отговаря в срок от 15 работни дни на жалбите за надути сметки например. Само ако трябва да се направи посещение в дома, срокът скача на 30 дни.

Друга новост в общите условия е, че наемателите ще могат да си откриват партиди. За целта обаче ще трябва да представят не само договор за наем, а и нотариално заверена декларация за съгласие от собственика.

 В новите разпоредби на дружеството е записано и че ако абонат не е плащал повече от 2 месеца, „Топлофикация” има право да му
спре парното и топлата вода
Първият начин за това е, като прекъсне връзките на отоплителните уреди и линията за топла вода от сградната инсталация. Вторият е изключване на инсталацията на имота за кооперации с апартаментно захранване. Друга новост в общите условия е, че
наемателите ще могат да си откриват партиди

Няма коментари:

Публикуване на коментар