В новите правила на дружеството е записано и че ако абонат не е плащал повече от 2 месеца, „Топлофикация” трябва да му прати писмено уведомление лично или по пощата с обратна разписка, в което е написан срок за погасяване на задълженията. Ако клиентът не си плати, дружеството има право да му спре парното и топлата вода, пише „Монитор”.
Първият начин за това е, като прекъсне връзките на отоплителните уреди и линията за топла вода от сградната инсталация. Вторият е изключване на инсталацията на имота за кооперации с апартаментно захранване.
Новите условия предвиждат още „Топлофикация София” да ни отговаря в срок от 15 работни дни на жалбите за надути сметки например. Само ако трябва да се направи посещение в дома, срокът скача на 30 дни.
Друга новост в общите условия е, че наемателите ще могат да си откриват партиди. За целта обаче ще трябва да представят не само договор за наем, а и нотариално заверена декларация за съгласие от собственика.
В новите разпоредби на дружеството е записано и че ако абонат не е плащал повече от 2 месеца, „Топлофикация” има право да му
Няма коментари:
Публикуване на коментар