петък, 22 ноември 2013 г.

Yahoo

Акциите на Yahoo разчитат само на Alibaba?
Истина е, че сегашният изпълнителен директор на Yahoo – Мариса Майер, направи много за имиджа на компанията, откакто зае поста преди година и половина. Компанията се сдоби с ново лого, много приложения бяха обновени, бяха направени някои шумни придобивания и се внесоха редица промени в отношението към служителите. Всичко това доведе до ръст на акциите на Yahoo с близо 130% по време на управлението на Майер. Разгледани в детайли обаче, нещата не са толкова розови. Повече от ¾ от приходите на Yahoo идват от рекламите в търсачката на компанията, включително банери и реклами във видео клипове, но и двата бизнеса имат трудности. Като цяло, Yahoo не са отчели ръст в приходите си за последните три години. Анализатори коментират, че основната причина за ръста в акциите на Yahoo всъщност е значителният им дял в китайската компания за онлайн търговия Alibaba, която се подготвя за първично предлагане на акции в скоро време. Миналия месец Yahoo обяви, че продажбите на Alibaba са скочили с 61% на годишна база, а нетните им приходи са скочили със невероятните 145%.

Няма коментари:

Публикуване на коментар