Alibaba с нов рекорд по продажби, подпомогнати от китайския Singles’ Day
От най-голямата китайска компания за онлайн търговия Alibaba Group Holding Ltd. поставиха нов рекорд по продажби за един ден, задминавайки стария с повече от 80%. Това става в навечерието на първичното предлагане на акции (IPO) на компанията. Очаква се по време на листването си Alibaba да събере повече приходи дори и от IPO-то на Facebook.
Продажбите чрез двете основни платформи на Alibaba, Taobao и Tmall, достигнаха 35 млрд. юана (5.75 млрд. долара) само за период от 24 часа, надминавайки последния си рекорд по продажби от 19.1 млрд. юана, по данни на компанията в официалния ѝ акаунт в Twitter.
Резултатите се дължат на вчерашния празник в Китай – техният антипод на Деня на влюбените, наречен Singles' Day. През този ден компаниите за онлайн търговия наводняват интернет пространството с всевъзможни промоции и оферти и затова този празник е най-силният по онлайн продажби. От Alibaba обмислят листване на американска борса, след като преговорите с Хонконгската фондова борса се провалиха. Компанията се оценява на 190 млрд. долара от анализаторите. За сравнение при дебюта си Facebook достигна капитализация от 104 млрд. долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар