вторник, 12 ноември 2013 г.

как се търсят клиенти , нови клиенти

В София и в страната От мол до мол обаче има разлика. Търговските центрове в провинцията са също толкова лъскави на външен вид, както и тези в столицата. Но само на пръв поглед. Всъщност с малки изключения търговците и заведенията в тях не са същите като в столицата. Защото покупателната способност на жителите на тези градове е по-ниска, отколкото в София.

В плевенския мол “Панорама” например ще отидат предимно модни марки от среден клас, които предлагат облекла и обувки на достъпни цени и които вече имат магазини и в други търговски центрове. Те се съгласяват да открият обекти и в Плевен, водени преди всичко от факта, че в радиус от 150 километра около града няма нито един съвременен търговски център. “Сега, когато плевенчани искат да осъвременят гардероба си с нещо модерно, пътуват до Русе или Велико Търново. В града в момента има само магазин на “Кенвело”, каза пред “Труд” управителят на бъдещия мол Владислав Монов. “

Ако тръгнем да търсим наематели за мол в София, ще поканим примерно 100 марки, като почнем от най-скъпите и вървим към по-евтините. За мол в провинцията не можем да работим така.

Ниски приходи, ниски наеми

Няма коментари:

Публикуване на коментар