60 милиарда долара. Почти всички тези пари ще бъдат получени от продажбата на реклама
Google задмина по приходи от реклама цялата американска преса През 2000 г., само две години след основаването си, Google стартира услугата по продажба на реклама AdWords. До 2011 г. от AdWords се отчитат около 96 процента от общите приходи на интернет гиганта
Рекламният доход на компания Google надвиши приходите от продажби на реклама на всички печатни издания на САЩ.
Това стана ясно по време на конференцията Ignition 2013. Оказва се, че през първата половина на 2013 г. Google е продала повече реклами от всички американски списания взети заедно. В допълнение, показателите на интернет компанията превишават и съвкупните стойности на всички американски вестници.
Ако се погледнат данните за миналата година, става ясно, че през 2012 г. Google е спечелила от реклама почти толкова, колкото всички американски списания през 2007 г., т.е. преди да започне спадът в рекламния пазар при периодичните издания.
През 2000 г., само две години след основаването си, Google стартира услугата по продажба на реклама AdWords. До 2011 г. от AdWords се отчитат около 96 процента от общите приходи на интернет гиганта. В края на 2012 г., по данни на ZenithOptimedia, делът на Google на пазара за интернет реклама е 49 процента.
Според Хенри Блоджет, до края на тази година приходите на американската компания ще достигнат рекордните 60 милиарда долара. Почти всички тези пари ще бъдат получени от продажбата на реклама, заявява генералният директор на Business Insider.
Няма коментари:
Публикуване на коментар