Данните разкриват, че финансовите параметри на придобиването достигат до $640 млн., което ще превърне BrightRoll в една от най-скъпите покупки на Yahoo след Tumblr. Компанията разполага с над 400 служители, а дейността и е насочена към продажбата и разпространението на видео реклами в уеб сайтове, смартфони, таблети, а също и смарт телевизори. Мариса Майер дори предвиди, че платформата на BrightRoll има потенциала да измести изцяло традиционните банери в интернет.
По този начин Yahoo се надява да се конкурира много по-успешно в този ключов сегмент с компании като Google и Facebook. Приходите от мобилна реклама продължават да се увеличават с всеки изминал месец и компанията планира да се възползва максимално от тази тенденция с придобиването на BrightRoll. Aнализаторите са на мнение, че видео рекламите в интернет ще генерират около $13 млрд. през 2018г. и предстои да видим дали този бизнес ще позволи на Yahoo да подобри финансовото си състояние.
Няма коментари:
Публикуване на коментар