НЕ Е ЛЕСНО ДА ЗАГЪРБИШ ГОЛЯМА КОМПАНИЯ ,С ВИСОКА ЗАПЛАТА,ДЪРЖАВНАТА РАБОТА ИЛИ УДОБНИЯ СТОЛ С КОМПЮТЪРНИТЕ ИГРИ И ДА ЗАПОЧНЕШ БИЗНЕС
Когато човек започва бизнес се очаква, че би трябвало да знае всичко за това, с което ще се занимава. Оказва се обаче, че невежеството всъщност може да е от полза. Според Браян Смит, основател на Ugg Australia и автор на "Раждането на една марка," приличната доза невежество е от ключово значение за това да станеш успял предприемач и да създадеш голяма марка. При създаването на популярните днес ботуши Ugg през 1979 г. Смит не знаел на практика нищо за това как се управлява една компания. Разполагайки само с 200 долара, той успява да поръча шест чифта ботуши Ugg, които представя на събитие в Ню Йорк. Никой обаче не се впечатлява от тях и той си тръгва от там, без да е продал нито един чифт.
сайт скъпи са
Блажено невежият Смит обаче все още вярвал в успеха на своята идея. "Не ни пукаше, че все още не сме продали нито един чифт. Бяхме прекалено ентусиазирани от това, колко щяхме да забогатеем," обясни той по време на събитие в Ню Йорк миналия месец. Смит бързо осъзнава, че американците гледали на овчата кожа като на деликатен и крехък материал и се страхували да носят ботушите в сняг и дъжд както австралийците биха го правили, което затруднявало продажбите отначало. Въпреки това той не се отказвал и предлагал ботушите от врата на врата в Калифорния както и от микробус по време на състезания по сърф, на които се събирали много хора. Марката Ugg в крайна сметка става популярна, но тогава Смит разбира, че това е сезонен продукт, който носи печалба само през зимата. Въпреки той не се отказал. Продължавал да работи най-различни странни неща през лятото и се концентрирал върху марката Ugg, когато времето захладнявало. Гледайки назад към първите години на марката Смит смята, че неговото невежество по всичките тези въпроси е това, което го е мотивирало. "Ако знаех за всичките тези пречки, щях да се откажа," споделя той пред Business Insider. "Невежеството обаче проработи за мен. Ако не бях толкова невеж по тези въпроси, днес нямаше да сте чували за ботушите Ugg."
Прочети повече на: http://profit.bg/news/Kak-nevezhestvoto-prevrushta-tazi-marka-v-multimilionen-biznes//nid-130774.html
Няма коментари:
Публикуване на коментар