Удобният формат магазини ще реализира близо една четвърт от продажбите на храни до 2019 г.
тези магазини в момента се посещават средно 12 пъти месечно – по-често от всеки друг формат.
Половината от купувачите вярват, че е много по-удобно да пазаруват в близкия магазин, отколкото да взимат всичко, от което се нуждаят от едно и също място. Потребителите правят средно 24 посещения на месец на 4 различни търговски канала. Трите основни приоритета на купувачите са да спестяват пари от храна (64%), да намалят разхищението на хранителни продукти (47%), да се побират в точно определен бюджет (47%).
Удобните магазини се превърнаха във втория по големина канал за продажба на хранителни продукти и прогнозите на IGD са до 2019 г. те да реализират почти една четвърт (24 на сто) от продажбите на храни и хранителни стоки.
Удобни магазини, дискаунтъри и онлайн търговци се очаква да нараснат до повече от 3,2 млрд. паунда през следващите 5 години и да държат 43% от пазара с бързооборотни стоки.
Няма коментари:
Публикуване на коментар