четвъртък, 27 ноември 2014 г.

ФИНАНСИРАНЕ ,МАРКЕТИНГ ,ПРОМОТИРАНЕ 2014

модел - намираш инвеститор да инвестира в разработването на приложението и покриването на разходите за една година напред и рекламата и промотирането му за година напред
Срещу процент от бъдещите печалби или процент от приложението.


Любопитното е, че тя успя да убеди Microsoft да инвестира финансови средства за разработването ѝ, които да покрият разходите за цяла една година. Според данните технологичният гигант няма намерение да придобива компанията, а ще промотира със собствените си ресурси и маркетингови канали новата социална мрежа.


Нейното име е Inlope и след като се логнете в нея ще бъде подканени да споделите своята локация и да въведете своите интереси, като избирате от дълъг списък с категории.
 Inlope е името на германска компания, която сега привлича вниманието ни със своята нова социална мрежа, предаде TechCrunch.

Няма коментари:

Публикуване на коментар