Facebook опростява процеса за купуване на реклама, за да засили продажбите
Facebook Inc. преустройва рекламните услуги, като вкарва нови инструменти, които да автоматизират достигането на маркетинговите цели на техните клиенти. По този начин най-голямата социална мрежа цели да увеличи продажбите на реклами. Вместо да си губи времето в избор на различни видове промоции, фирмите може да избират измежду осем маркетингови цели, като например превръщане на потребителите в купувачи или увеличаване на броя на „харесванията“ в сайта, коментира Дейвид Бейзър, продуктов мениджър на Facebook. След това новата система препоръчва най-подходящите реклами за разгръщане на ефекта от кампаниите и за проследяване на резултатите от тях. Facebook се опитва да подобри продуктите си за рекламодатели, за да достигне до повече от своите потребители – които вече са над 1 млрд., и да устои на ожесточената конкуренция на google, twitter
Марк Зукърбърг е бил сериозно уплашен за Facebook
Но сега всичко е наред - акциите на компанията достигнаха рекордни стойности, окрилени от мобилната реклама
Основателят и изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг е бил сериозно разтревожен за бъдещето на компанията след появата ѝ на борсата през май 2012 г.
Бях наистина разтревожен, че хората ще напуснат компанията и ще бъдат деморализирани, когато цената на акциите спадне“,
Така Facebook, чиято пазарна капитализация надмина 100 млрд. долара, успя да повиши акциите с над 60 процента от юли, когато бе обявено, че приходите от мобилна реклама са на път да задминат тези от настолните компютри. Тогава бе съобщено, че тези продажбите са се увеличили с 53 процента и са достигнали до 1,81 млрд. за тримесечието.
Няма коментари:
Публикуване на коментар