Когато Джон Пол ДеДжория основава John Paul Mitchell Systems през 1980 г., той за кратко е бил без дом и е спял в стар Rolls Royce в Лос Анджелис. Въпреки това ДеДжория и съоснователят на компанията Пол Мичел успяват да съберат някакси 700 долара и започват да предлагат своя шампоан от врата на врата. Днес Paul Mitchell е компания с годишни приходи в размер на 1 млрд. долара.
За да докаже, че не е просто късметлия, ДеДжория участва в основаването на Patron Spirits през 1989 г. като хоби, а впоследствие създава световен пазар за луксозна текила. Двете му основни марки - Paul Mitchell и Patron, направиха ДеДжория един от най-богатите хора в САЩ с лично състояние, оценявано на 4 млрд. долара.
Създайте възможно най-добрия продукт и знайте, че това е най-добрият продукт.
Придържайте се към своята визия и бъдете готови за отказ.
Печелете първите си клиенти отново и отново. “След като един клиент каже „да”, трябва вече да вложите характер. Отбийте се и им благодарете, уверете се, че всичко е наред …Трябва да обръщате внимание на първите си клиенти — истинско внимание, защото е по-лесно да задържиш клиент, отколкото да спечелиш нов. Тези хора, на които отделяте допълнително внимание, ще бъдат най-добрите ви източници за препоръки, защото те ще ви харесат и ще кажат на някой друг.”
Наемайте по един служител, който да изпълнява различни задължения — това прави компанията по-гъвкава, ефективна и изчистена. “Ако наемате хора, им възлагайте по две или три различни задължения и им плащайте малко повече. Ако нещата се влошат, никога няма да ви се налага да ги уволнявате
Няма коментари:
Публикуване на коментар