неделя, 29 март 2015 г.

бизнес идея ,модел 2015

Tidal взе целия каталог на Тейлър Суифт за стрийминг

Американската поп звезда е предоставила цялата си дискография на конкурентната платформа Tidal, която пък наскоро бе закупена от нейния колега Jay Z. 

Spotify действително предлага безплатна опция за ползване, но тя е свързана с различни ограничения и наличието на реклами. Платената версия премахва рекламите и добавя екстри като офлайн слушане и различни възможности за плейбек.

На свой ред, Tidal няма безплатна версия и вместо това изисква от потребителите да плащат за висококачественото аудио съдържание 20 долара на месец. Услугата е налична в доста държави, макар и не толкова много, колкото Spotify, и има около 17 000 потребители. Очевидно основната причина за сътрудничество между Tidal и Суифт е това, че тя е против безплатния стрийминг, но иначе е склонна музиката ѝ да се предлага през такива платформи. По същия начин звездата предлага дискографията си в Rhapsody и Beats Music, и двете от които са платени платформи.

Вижте повече: https://www.kaldata.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар