четвъртък, 9 октомври 2014 г.

МАРКЕТИНГ 2014 КОНВЕРСИЯ

магазин
Конверсия в продажах -  соотношение покупателей (магазина, фирмы), к общему числу посетителей (обратившихся клиентов);
Конверсия в рекламе –  соотношение количества показов рекламы к количеству обращений к рекламодателю;


сайт
Конверсия в интернет маркетинге -  соотношение посетителей сайта, которые совершили "нужное" действие (кликнули по ссылке, проголосовали, купили) к общему числу посетителей сайта.

най важното 2014 
ПРОДАЖБИ
ТРАФИК
КОНВЕРСИЯ
ПОСТОЯННИ КЛИЕНТИ ,БОНУСИ ОТСТЪПКИ

ПРИМЕР РЕДОВНО ВЛИЗАМ ДА РАЗГЛЕЖДАМ И ПАЗАРУВАМ В СПОРТДИРЕКТ ,И СЪМ ИМ РЕДОВЕН КЛИЕНТ И ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ И НА ДРУГИ ХОРА

ПРИМЕР ПОСЕЩАВАМ КИТАЙСКИ САЙТОВЕ ЗА ПАЗАРУВАНЕ ,ПОРЪЧВАМ И МИ ДОСТАВЯТ   

1. Трафик
Ако никой не посещава на сайта ви, никой няма да купи нищо от вас – близко е до ума. Без трафик един сайт е като мъртъв. Така че ваша основна и първа задача (по-важна дори от модерния дизайн на вашия сайт и тарикатските плъгини, които сте намерили в интернет) е да осигурите посетители за сайта си. Колкото повече, толкова по-добре.
Също така е важно какъв трафик привличате към сайта си. Той може да бъде нетаргетиран и таргетиран. Общият (нетаргетиран) трафик обикновено не Ви върши никаква работа – това са безцелни посетители, които просто разглеждат сайтове. Таргетираният трафик е този, който ще Ви донесе повече продажби и успех. Това са посетители, които търсят нещо определено и го намират на вашия сайт.


Мислите че като стартирате новия сайт,магазин,фабрика само ще протегнете ръка и купчина нови клиенти ще попаднат в него. Но вие грешите и това не е вярно. Трябва да ги привлечете сам. Всеки ден. Един по един.

Няма коментари:

Публикуване на коментар