събота, 11 октомври 2014 г.

МАРКЕТИНГ 2014 SEO ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

Влогър срещу Блогър. Ожесточената борба за надмощие в интернет

Влогърите са най-често тийнейджъри, които пълнят многобройни торби с модни и козметични покупки по моловете, после се прибират и пускат видео в youtube.com, обяснявайки за това, което са купили.
Видеата си приличат едно с друго до толкова, че е достатъчно да изгледате един 9-минутен запис на AllthatGlitters21 или Juicystar07, озаглавен „What’s In My Beach Bag” или „A Pink and Gold Valentines Day Makeup Tutorial” („Какво има в плажната ми чанта” или „Урок по грим за Св. Валентин в розово и златно”),Видео Как се сменя крушка ,акумолатор ,вик

Въпреки елементарното си съдържание и речник на авторките им, състоящ се предимно от думи като сладко, фантастично, чудесно, прекрасно, страхотно и розово, тези видеа получават стотици хиляди гледания още в деня на пускането си и генерират много приходи от реклама за сайта.
Някои haul-ари имат множество последователи и делят приходи с youtube от реклама.

На други дори им се плаща да качват нови записи. Много марки изпращат подаръци на тийнейджърите и очакват добри отзиви в замяна. И ги получават, разбира се.

Интересно нововъведение е това, че някои козметични марки вече използвт този тип видеа в собствените си сайтове. L'Oreal Paris има свой Beauty Confidential клуб, който позкава видеа на членовете му, оценяващи мостри на продукти през своите уеб камери.

ПАЗАРУВАНЕ  КОМЕНТАР НА ПРОДУКТИ 

БГ ВЛОГЪР 

Като цяло тийн влогърите са новата таргет група на козметичните марки – Maybelline пуска нова по-достъпна линия за гримове в Европа, MAC пък взимат под крилото си млади надежди в гримьорството, прочули се точно чрез haul-видеа.

А самите автори, най-често авторки, са истинска звездна сензация в Америка.

Момичета напускат училище, за да обикалят по моловете целодневно и да насмогват с очакванията на феновете си за нови и нови рецензии!

Две от най-известните влогърки Elle и Blair Fowler (сестри, съответно на 21 и 16 години) събраха тълпа от стотици души в мол в Ню Йорк, след като предварително бяха обявили, че ще пазаруват там.

Те са млади и красиви, а вече и известни, канят ги в Good Morning America, пишат за тях в списания, а от тях се изисква само да пазаруват и да се снимат.


ГРИМИРАНЕ 


Няма коментари:

Публикуване на коментар