сряда, 25 февруари 2015 г.

Маркетинг тенденции 2015
Видеото без съмнение ще продължи да бъде основен инструмент при комуникацията на брандове, ценности и лични емоции. Персонализацията преди години беше трудна и скъпа за реализация, но клиентите все повече настоявят да са единствени и неповторими, да получават лични продукти и услуги и те да бъдат създадени, ако не специално за тях, то поне преработени спрямо техните представи и очаквания. Дигитално съдържание не е само картинка, не е просто текст. Наложително е да повишаваме IT културата и знанията си, да сме в крак с последните изисквания на големите доставчици на реклама, да знаем как да създаваме съдържание за онлайн. Онлайн рекламата получава по-големи бюджети, повече видимост, а по този начин и повече реални действия от страна на потребителите. Кой от нас не е рекламирал онлайн или не е кликал на рекламно послание в мрежата?

Прочети повече на: http://profit.bg/news/Konferentsiya-Marketing-tendentsii-2015:-Evropa-sreshtu-TSIE//nid-135340.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар