първоначално разнос от врата на врата
местен бизнес пеликан -стивън
национален бизнес победа
световен бизнес - уискас
фалит
“Решихме да излезем на национално ниво, без да разполагаме с бюджета за това”, казва с въздишка Грег Стро, “Това е като да отидеш с нож на престрелка. Нямахме никакви шансове.”
Грандиозната визия на Питър Стро за създаването на процъфтяваща компания с национално покритие не се осъществява. Компанията до голяма степен „изпуска влака“ по отношение на най-голямата тенденция в индустрията от век - леката бира. Затрупана от дългове Stroh не може да си позволи да рекламира толкова, колкото най-големите си конкуренти Anheuser-Busch и Miller. След като не успява да предизвика търсене чрез маркетинг Stroh прибягва до цената, пускайки стек от 15-кена на цената на 12 и стек от 30-кена на цената на 24. И докато второто предложение има потенциал, то се оказва недостатъчно, за да компенсира свиващия се марж на печалба.
Отчаяният Питър Стро кани известният маркетингов специалист Хал Райни да придаде на марката Stroh по-луксозен вид и позиция на пазара. Компанията сменя логото си, вдига цените и спира предлагането на стековете от 15 и 30 кена. Това обаче се оказва възможно най-лошото решение. Продажбите на бирата от марката Stroh падат с над 40% за година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар