неделя, 13 юли 2014 г.
бизнес модел 2014
Модел на дистрибуция с ниски разходи (Wal-Mart). През 70-те години в САЩ покупателната способност на семействата със средни доходи е била съществено се понижена. Възникнала необходимост от икономии. Наред с това начинът на живот значително се променил – увеличена била пенсионната възраст, броят на работещите жени се удвоил, времето за пазаруване било силно съкратено и семействата вече не можели да се отбиват до магазина всеки ден. На този фон, Wal-Mart възприема стратегия, според която се стреми да предлага на клиентите максимално широк асортимент при възможно най-ниски цени. В крайна сметка, логистиката на Wal-Mart, нейната система за покупки и постоянния стремеж за развитие на бизнес модела напълно промениха света на продажбите на дребно.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар