Rhapsody официално вече разполага с цели 2 милиона платени потребители. Това сподели компанията, която според мнозина е пионерът в платените музикални услуги. Основната идея на този тип сайтове е потребителите да заплащат определена месечна такса, срещу която имат възможността да слушат колкото и каквато музика пожелаят.
Въпреки жестоката кон конкуренция на компании като Spotify, Beats Music, Google, Amazon и др. експертите подчертават бързия темп, с който Rhapsody увеличи потребителската си база с цял милион. Компанията стартира своя бизнес през 2001 г. и цели 10 години по-късно успява да достигне 1 милион платени потребители. Само година и половина по-късно обаче броят вече е удвоен.
Със своите 2 милиона платени потребители, Rhapsody вече е на второ място в класацията след лидера Spotify, който разполага с цели 10 милиона потребители според информация от май месец тази година. Третата позиция остава за Beats Music с 250 хиляди потребители.
„Всички основни играчи скачат във въздуха. Скачането обаче е лесната част. Да се научих да плуваш на дълбокото и да растеш е трудното в случая“ споделя Пол Спрингър – директор в Rhapsody.
Rhapsody вече с 2 милиона платени потребители
Няма коментари:
Публикуване на коментар