понеделник, 14 юли 2014 г.

успешен бизнес 2014

екип-идея-лидер-много работа-пазарна ниша- цел

Екипът - без добър отбор нищо не може да се постигне 20
Идея - идеята е отправна точка във всеки успешен бизнес 22
Лидерство/цел - ако няма визия и цел нишо няма да се получи 22
Здрава работа - всичко е въпрос на упоритост и здрав труд 15
Капитал - колкото и да си упорит нямаш ли капитал нищо не може човек да направи 15
Свободна ниша - най-добре е да се започне бизнес в някоя непокрита до сега ниша. 24
Да знаеш какъв краен резултат искаш да получиш

Имал съм случай в който с 800 лв съм изкарвал 10 000лв и обратно - след време съм разбирал, че в първия случай съм знаел какво искам, а във втория май беше авантюра - просто да кажа, че и аз правя бизнес.

бизнес който да те храни или бизнес който да те направи богат.
пише предприемач

Няма коментари:

Публикуване на коментар