неделя, 8 декември 2013 г.

маркетинг гафове Джъстин Бийбър

BlackBerry отказали на Джъстин Бийбър да ги промотира


Напоследък името "BlackBerry" се е превърнало в синоним на "проблем". Сега обаче ще ви разкажем една любопитна история за това как вероятно недолюбвания от много хора изпълнител Джъстин Бийбър за малко не станал рекламно лице на мобилната компания. Тази история бе разкрита съвсем наскоро пред изданието Bloomberg от Винсънт Уошингтън - старши управител по развитието работил в BlackBerry между 2001 и 2011 година.

Уошингтън разказа как младият певец сам се свързал с компанията и им предложил да им стане рекламно лице. Бийбър казал нещо от рода на: "Дайте ми $200 хиляди и 20 устройства и ще се превърна в посланик на търговската ви марка." Ръководството на канадската компания първоначално се замислило върху тази идея, тъй като Бийбър, като любим изпълнител на милиони подрастващи и като техен сънародник, би бил перфектното рекламно лице. Поне на теория.

В крайна сметка, обаче, директорите на BlackBerry отказали на Бийбър, тъй като смятали, че той няма да се задържи дълго в шоубизнеса. Уошингтън, който бил "за" използването на певеца като рекламно лице, тогава им отговорил: "Това хлапе може да надживее RIM." Всички, разбира се, му се изсмели, но, както се казва в поговорката, последният се смее най-добре.

Със сигурност някои помнят маркетинговия гаф на Алиша Кийс - изпълнителката, която, в края на краищата, се превърна в посланик на бранда на BlackBerry. Наблюдателни потребители забелязаха, че публикува съдържание в Twitter през iPhone, а не BlackBerry, като, за да се измъкне от ситуацията, тя се оправда, че телефонът й бил хакнат.


Няма коментари:

Публикуване на коментар