понеделник, 23 декември 2013 г.

храни 2013 маркетинг

Най-купуваният траен месен продукт е шпек

Продажбите само на кренвирши са колкото цялата група на сурово-сушените, взети заедно"

 съотношението на пазара е 5:1 в полза на малотрайните колбаси.

дупета (краища на колбаси), която не влиза в никакви статистики. "От тези триста тона месечни продажби за България "дупетата" са първенец 


категорията ще търпи развитие "едва когато българинът има повече от пет лева, отделени за храна, влизайки в магазина"

Кой купува
1 група са тези, чиято единствена цел е да се нахранят с възможно най-малко ресурс. "Тя е и масовата, за съжаление ,пазаруват до 3 лв на човек
2 група Втората категория са потребителите, които имат доходи над средните, интересуват се, четат етикети и са вътрешно убедени, че има огромно значение с какво точно се хранят,пазаруват над 5лв на човек на ден
българинът отделя средно около за закупуване на хранителни стоки.
1група до 3лв на ден масова на човек
2група от 3 до 5лв на човек на ден  
   Той посещава търговските обекти около 4 пъти седмично и държи в тях да се предлагат продукти с добро съотношение цена – качество. Всеки трети участник в изследването споделя, че прави ежедневни покупки на хранителни стоки за домакинството. От нехранителните категории пазарува предимно санитарни продукти, козметика и домашни потреби.

Българските марки продукти се предпочитат пред чуждите, показва изследването.

Няма коментари:

Публикуване на коментар