понеделник, 1 юни 2015 г.

АСОРТИМЕНТ

Основен Асортимент
Какво е основен асортимент за търговци ?

Това са продукти, познати на вашите клиенти, от които те имат нужда, харесват ги и ги купуват. За да можете по-лесно да се ориентирате за стойността на даден продукт за вашия бизнес, продуктите в кошницата са разделени на четири категории:

Генератори на трафик (продукти, които се купуват всеки ден),
Ценови индикатори (продукти, добре познати на вашите клиенти, чийто цени те сравняват преди пазаруването),
Двигатели за печалба (продукти, които не са от първа необходимост, но често се употребяват в домакинството)
Доставчици на възможности (продукти, които не са бързооборотни, но в домакинството възниква нужда от тях)

Няма коментари:

Публикуване на коментар