Mindshare сменя Carat като медийна агенция на Мтел
автор: TechNews.bg дата: 19/06/2015 13:16 коментари: 0
Договорът между компанията и телекома вече е подписан
Мтел повери медийната си стратегия на агенция Mindshare, част от Ogilvy Group
Мтел повери медийната си стратегия на агенция Mindshare, част от Ogilvy Group
Мтел не успя да постигне съгласие по условията на новия договор с досегашната си медийна агенция Carat и съобщи, че избира на нейно място Mindshare.
През януари тази година телекомът започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни агенции – Mindshare, Carat, Universal Media, Media S и Media Direction OMD, а консултант бе Media Path Network.
Надпреварата протече в два етапа, като според критериите за оценка – финансови и качествени, за победител беше избрана Carat. По-късно обаче Мтел не успя да постигне съгласие с Carat по условията на договора.
В резултат Mindshare бeше определена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на Мтел, като договорът между компанията и телекома вече е факт.
още по темата
Мтел избра The Smarts за рекламна агенция
Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании.
Няма коментари:
Публикуване на коментар