събота, 4 май 2013 г.
Най-перспективния в момента сегмент – мобилното търсене и мобилни реклами,МОБИЛНИ САЙТОВЕ JQUERY
Mobile banners
Виж техническите изисквания
Технически изискванияПозиции и цени
Maximal weight of creative file is 15 kB;
Acceptable files: JPG, PNG, GIF, HTML;
The landing page URL cannot be longer than 2000 characters;
Sizes:
320x48 px (iPhone, Android, WAP)
480x72 px (Android)
768x115 px (iPad)
управление на рекламни кампании Ad Ocean, предоставен от Gemius, покриващ всички стандарти на IAB
Twitter ще генерират $1 милиард от реклами през 2014 година .Според същата прогноза, повече от половината приходи от реклами в Twitter - по-точно около 53% - ще идват от мобилни реклами. Това е огромен ръст в сравнение с 2011 година, например, когато компанията не реализираше почти никакви приходи от реклама за мобилни устройства. От eMarketer са на мнение, че до 2015 година социалната мрежа ще прави $1,33 милиарда от реклама, 60% от която мобилна.
SongStumblr, което с помощта на Bluetooth разпознава какво слушат хората отблизо; както и Facemood, който следи за емоциите на приятелите ви по техния статус във Facebook. За три години те му носят 30 000 долара- по 1.5 долара за всяко сваляне от Applestore. На 15 години Ник Д'Алозио открива своя компания.
Докато учи в King’s College, едно от водещите британски училища, се ражда и следващата идея Д'Алозио – докато учи за изпит, той много се дразни на бавното зареждане на текстове през Google. За да спести време, Ник решава и разработва собствена търсачка на базата на изкуствения интелект, която да определя темата на текста независимо от езика
През юли миналата година обаче от Д'Алозио започват да се интересуват два инвестиционни фонда
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар