четвъртък, 15 септември 2016 г.

бизнес сайт

Как най-лесно и бързо може да се влезе в лигата на мултимилионерите? Най-известният начин е да се основе успешен стартъп, както са го направили навремето Марк Зукърбърг с Facebook и Джеф Безос с Amazon. Но сега един 30-годишен маркетинг специалист от Йорк в американския щат Пенсилвания намира още по-прост начин. Той е участвал в онлайн конкурс, в който първа награда е бил пакет от акции в стартъпа Jet.com.

Условието е било да се привлекат възможно най-много хора за членство в сайта за пазаруване jet.com. 30-годишният Ерик Мартин, който работи за компания за санитарно оборудване, решава да инвестира собствени средства. Той вкарва 18 хил. долара в онлайн рекламна кампания и печели конкурса. Отплатата му – 10 хил. акции на Jet.com. По онова време Мартин не е знаел каква е стойността им. Jet.com стартира дейността си едва през 2015 г. 

 С Jet.com Луър искаше да създаде сайт за онлайн шопинг, който да обслужва само своите членове – срещу годишна такса. При това цените на стоките трябва да се движат на ниво под това в Amazon. За да създаде сайта, предприемачът набира първоначално рисков капитал за над 500 млн. долара.

 Той е направил нещата правилно от гледна точка на инвестирането – поел е риск, но не е инвестирал повече, отколкото е можел да си позволи. Вложил е пари в бизнес модел, който разбира. И след това се е надявал на късмет.

инвестор

служителите на сайт за 4 милиарда 





Няма коментари:

Публикуване на коментар