сряда, 31 август 2016 г.

Как да печелим от YouTube Instagram и Snapchat 2016

YouTube е най-скъпата социална мрежа за подобни изяви. Реклама на страница на знаменитост в Twitter със същата аудитория струва 60 хиляди долара, пише Ню Йорк Таймс.
Знаменитостите с до 250 хиляди последователи могат да разчитат средно на $320 за рекламно съобщение в Twitter, $1000 – за публикация във Facebook и $2000 за видеоклип в YouTube.

Средната цена на публикациите при сходна аудитория в мрежите Instagram и Snapchat е еднаква – от $800 (под 250 хиляди абонати) до $150 000 (над 7 млн. абонати).
Рекламата на страниците на знаменитости се регулира от Федералната търговска комисия (FTC) на САЩ. Тя изисква задължително упоменаване, че това е платено съобщение.

Реклама на звездни страници във видео портала YouTube може да струва 300 хиляди долара, при аудитория от над 7 милиона души, сочи проучване на компанията Captiv8.

https://technews.bg

Изработка и достигане на 250 хиляди абоната и партньорска програма на сайтовете.Реклами .Рекламни съобщения.Монетизиране.
Фейс група 250 хиляди реални последователя  ,публикация на рекламно съобщение 1000 лв за бг таргет потребители ,или потребители само от София 

Ако една звезда има 7 милиона последователи, спонсориран YouTube струва до 187 000, докато ако го пусне в Instagram и Snapchat ще получи 75 000 долара. Едно кратко промоционално съобщение в Twitter излиза 30 000 долара.

Ако последователите са от 50 000 до 500 000 души, тарифите съответно са 2500 долара, 1500 долара и 400 долара - по-малки, но не и за изхвърляне.

Разбира се, тези суми са за популярни потребители и някои звезди; Ким Кардашиан например има 81 милиона последователи и съответно приходите, които тя прибира са значително по-високи. Скорошен рекламен пост на риалити звездата за витамини за коса бе видян повече от 12 милиона пъти.


Вижте повече: https://www.kaldata.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар