понеделник, 15 август 2016 г.

бизнес магазин 2016

Отварят шоуруми, където да пробваш дрехите, но заявката се прави онлайн
бизнес модела е като мебели и кревати и матраци
може да ги пробваш ,да ги платиш и да ти ги доставят за определена дата 

Нов модел за търговия обединява най-доброто от старите канали за дистрибуция - традиционните магазини и поръчките по интернет. Чрез него хората може да пипнат стоката, да пробват дрехите и обувките, но в същото време се използват и предимствата на интернет продажбите - по-ниски разходи за складиране и предлагане на по-голямо разнообразие от стоки.

Магазинът на компанията за дрехи Bonobos на Петю авеню в Манхатън, САЩ, се намира до тези на други познати модни брандове като J.Crew, Zara и Gap. Както и в техните магазини, клиентите на Bonobos могат да разгледат стелажите с дрехи, да пробват ризи и панталони и после да решат какво да купят. За разлика от другите магазини обаче пазаруващите в Bonobos не могат да вземат дрехите директно от магазина и да си ги занесат вкъщи, пише The Economist. Когато Bononos за пръв път пробва тази идея през 2011 г., тя звучи като шега. Компанията обаче сега има 20 подобни шоурума, от Тексас до Калифорния, и планира да отвори още поне седем тази година.

Физически съществуващите магазини се намират в криза. Нарастващата заплаха от онлайн пазаруването накара някои физически търговци на дребно не просто да продават стоки. Lululemon например привлича клиенти както с дрехи за йога, така и с класове по йога. Louis Vuitton излага предмети на изкуството до дрехите си. Сред най-интересните появили се бизнес модели обаче са вериги като Bonobos, в чиито изложбени зали няма стока, която да се продава. Идеята е закупуването на продукта да се отдели от разпространението му.
Копирано от standartnews.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар