В бизнес с над 250 играча логично борбата за територия изби в ценова война.
Евтин интернет, евтина телевизия, атрактивни пакетни предложения за клиента. И бой с оферти до последна капка печалба между претендентите, за да запазят мястото си на пазара.
"Булсатком", "Близу", "Нет 1", "Спринт", MSAT, "Телекабел", "Еском" и още десетки регионални оператори -- БТК и "Мобилтел"---пиратската армада от сиви до невидимост доставчици, които упорито стоят в мъгливата част на пазара, не плащат на доставчиците на съдържание, на държавата, на собствениците на инфраструктурата, която ползват (или направо на никого), и така могат да си позволят оферти, подсилващи още повече и без това активното ценово свлачище.
Няма коментари:
Публикуване на коментар