четвъртък, 13 март 2014 г.

как да намеря финансиране ,финансиране на бизнес проект



Плеърът на Нийл Йънг за ценители на качествен звук за едно денонощие събра над $1 милион

Новият проект на канадския музикант Нийл Йънг за създаване на супер висококачествен плеър събра чрез Kickstarter над 1 милион американски долара само за едно денонощие. Цената на плеъра PonoPlayer, оборудван с 128 GB флаш-памет ще струва $399.


Проектът PonoPlayer стартира на 11-ти март тази година и само за един ден събра чрез Kickstarter цялата необходима сума от $800 000, но парите продължиха да пристигат по сметката и към сегашния момент са се събрали повече от $1,2 милиона. Частните инвеститори ще получат висококачествения плеър за 200 американски долара.

БГ ПРОЕКТИ
Един от успешните български проекти в Kickstarter – BlocSocks, за два месеца събра 10 000 долара и стартира онлайн магазин за вълнени чорапи
Идеята за BlocSocks съществува от седем години, но е реализирана преди две. Зад нея стоят Димитър Апостолов от София, американските братя Бен и Сам Харнет и... 30 баби от пазарджишкото село Паталеница. "Бабите са най-важните. Ние сме им администрацията", 
Преди години Димитър е учител в САЩ. Негов колега вижда, че носи плетени чорапи и толкова го впечатляват, че му предлага да започнат да продават. "Баба ми изплете 10 чифта, занесохме ги в един супермаркет, но за съжаление ни върнаха отговор, че нямат интерес. След това имаше една пауза от 4-5 години – докато Сам, който тогава ми беше съквартирант, пак не видя чорапите. Разказах му за първия провал на идеята и той ми отвърна: чакай–чакай, ти си се опитал да предложиш продукта на напълно грешен тип хора, а такъв продукт не се продава в супермаркети. Пробвал си правилната идея по грешния начин."
BlocSocks е единствено и само в интернет, тримата съдружници нямат физически магазин никъде. След приключването на кампанията успяват да мигрират целия интерес от Kickstarter към новата платформа – сайта
Когато Митко е занесъл мострите директно на веригите, мисля, че това не е бил правилният подход, казва Бен. Хората не са били подготвени. Всичко в стандартизираното производство в магазини като Gap и H&M например, е унифицирано, меко, уеднаквено – фабрично. 
Чорапите се плетат предварително през октомври и ноември месец, за да са готови за зимния сезон и Коледните празници, когато са и най-големите им продажби. На възрастните дами в селото се плаща на изработени чифт чорапи
   

Няма коментари:

Публикуване на коментар