неделя, 16 март 2014 г.

маркетинг 2014

Флаери / брошури - Един ефективен начин за популяризиране на вашия бизнес

Защо флаери? Защото те са един от най-ефективните маркетингови инструменти.
Едно българско домакинство обикновено получава 35 флаера годишно, което е 20 пъти по-малко от средната стойност за Европа. В Западна Европа едно домакинство получава около 700 флаера / листовки годишно. Този маркетингов инструмент е много ефикасен и изисква минимални разходи. Флаерите и листовките са предпочитан маркетингов инструмент от магазините и търговците на дребно.
Хората, които живеят в големите градове, обикновено намират пощенската си кутия, пълна с Флаери и Листовки от големите търговци на дребно, като Metro, Carrefour, Praktiker и др., защото това е най-лесният начин за тези компании да привлекат повече клиенти за своите магазини. Специалистите имат име за този феномен: "маркетинг в пощенска кутия", и го считат за най-ефективния рекламен канал в търговията на дребно. В Централна и Западна Европа, разходите за печат и разпространение на листовки покриват 40% и 65% от маркетинговия бюджет на търговските фирми.
Флаери, листовки и дипляни - един ефективен и полезен инструмент за 65% от европейците

На европейско ниво, можем да говорим за една традиция на получаване и четене на флаерите.
Според пан-европейско проучване от ELMA, приблизително 69% от западните европейци и 79% от европейците в централната част четат листовките по единично.
Около 65% от потребителите считат флаерите за полезен инструмент.
Средно, флаерите се съхраняват в едно домакинство между 3-7 дни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар