петък, 23 октомври 2015 г.

РЕКЛАМА 2015

Един от най-често задаваните ни въпроси е свързан с цената на видео клипа и това е нещо съвсем естествено. Истината е, че не съществува еднозначен отговор. Все пак ще се опитаме да бъдем полезни, като изброим основните фактори, определящи крайната цена:
генериране на идея
създаване на стори борд
екип за заснемане на материала
брой на снимачните дни
използвана техника
място за снимки
актьори, модели или водещи
декори и костюми, ако са необходими такива
озвучаване (музика, специални ефекти)
времетраене на видео материала

предварително определен бюджет
до 2000 лв 
до 10000 лв
до 100000 лв 
до 500 хиляди лева 

Тази реклама е създадена за 60-ата годишнина на Ferrari. Автомобил прави околосветско пътешествие, като минава край Колизеума в Рим, Таймс Скуеър в Ню Йорк и др. Рекламата е двойна – на Ferrari и Shell. Накрая на клипа автомобилът спира на бензиностанция Shell. Клипът е чудесно режисиран и монтиран и струва 4.5 млн. долара.

Прочети повече на: http://profit.bg/news/Naj-skupite-reklami-v-istoriyata/nid-121840.html

Chanel No. 5 – 2004 г. - 33 млн. долара Участват Никол Кидман и Родриго Санторо. Кидман е получила хонорар от 3 млн. долара за участието си в двеминутното видео. Продажбите обаче скачат и се оказва, че разходите са си стрували.  ВИДЕО 


Прочети повече на: http://profit.bg/news/Naj-skupite-reklami-v-istoriyata/nid-121840.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар