вторник, 27 октомври 2015 г.

РАБОТА

Заки мил вагони като студент
 Налагало ли ти си е, докато учиш, да работиш и въобще работил ли си нещо друго различно от юридическа и музикална дейност?
- Да, още от ученик. В гимназията почнах да чистя една кръчма в Редута. Ходех сутрин рано преди да отворят, почиствах и ми даваха 5 лева на ръка. Не знам колко са в днешни пари, но ми стигаха за дневните разходи. Освен това помагах на родителите ми, които взимаха надомна работа, за да закърпим положението с парите. Правил съм кабърчета, декорирал съм бардучета, шил съм кожени портмонета и какво ли още не. После, сякаш работата на хигиенист ме преследва, в университета миех вагони в жп депо "Надежда".

Но нещата се промениха в трети курс, когато започнах да работя като модел в модна къща "Руен".

ПИШЕ ТРУД

Няма коментари:

Публикуване на коментар