понеделник, 19 януари 2015 г.

SEO ,КОНВЕРСИЯ ,ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ ,БРАНДИРАНЕ 2015

SEO 
КОНВЕРСИЯ 
ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ
ЕМАЙЛ МАРКЕТИНГ
SMS МАРКЕТИНГ
БРАНДИРАНЕ  
ПАЗАРНА НИША
НОВ ПРОДУКТ
НОВА УСЛУГА


Директен маркетинг е стратегия за създаване на персонален диалог с клиентите. Продават се продукти директно от търговците на потребителите. Характеризира се с това, че обичайно намесата на медии липсва.

Терминът директен маркетинг се предполага, че е изпозлван за пръв път в средата на 20 - ти век от Лестър Вундерман, който използва тази стратегия за компании като American Express и Columbia Records. През 1970 година Алвин Тофлър публикува първата книга, където е използван терминът - Шок от бъдещето, както е и заглавието на самата книгата. В нея авторът предсказва бъдещото развитие на масовите комуникации и директния маркетинг.

Развитието на технологиите и използването на интернет правят възможно прилагането на нови и атрактивни форми на директен маркетинг, които съдържат потенциал за налагане на търговски марки и генериране на продажби. Такива форми са:

уеб маркетинга,
имейл маркетинга; директна поща
уеб семинарите,
телемаркетинга,
промоциите,
търговски канали за директни продажби
рекламните листовки,
каталозите и др.

Във Великобритания през 1983 г. пряката реклама по пощата е заемала около 12% от пощенските услуги. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар