понеделник, 19 януари 2015 г.

SEO 2015


Има разнообразни начини на ценообразуване. Най-често срещаните са:

1. Фиксирана месечна сума - заплаща се всеки месец.

2. Фиксирана сума + добавки - тук обикновено се започва с по-малка месечна сума и се добавя определена такава към цената при постигане на дадена позиция. Твърде рядко вече се среща този начин на работа, тъй като обикновено оптимизатора чрез месечния абонамент едва покрива разходите си по клиентския сайт и е нужна доста голяма доза доверие, за да е сигурен, че в един момент клиентът ще продължи да бъде коректен и да заплаща спрямо първоначалната договорка.  има все повече и повече некоректни клиенти, които не спазват предварителните условия, бавят плащания и т.н.

3. Еднократна такса за класиране - това е абсурдно. SEO е свързано с постоянен ангажимент, за да може сайта да запази позициите си и да продължи да расте нагоре. Именно затова се заплаща на база месечен абонамент, тъй като всеки клиентски сайт има нужда от ежедневна работа, както и ежемесечно закупуване на ресурси и мониторинг.



Сума Х лева на месец и обикновено абонамент за поне 4-6 месеца като старт за да има резултатност
при класиране на позиция от толкова до толкова (топ 10) + еди колко си за ключова дума извън месечния абонамент. 
Ако се класира в топ 3, то + сумата е по-висока.

Няма коментари:

Публикуване на коментар