Microsoft продължава да губи пари с всеки произведен таблет
През първото тримесечие на 2014 година Microsoft са продали таблети с обща сума $494 милиона, а разходите за производство, маркетинг и други са в размер на $539 милиона. Тоест, Microsoft е с чиста загуба от $45 милиона. Това са $6 милиона повече, отколкото при предишното тримесечие (октомври-декември 2013 година).
Компанията обяснява загубите с необходимостта от завземане на пазара. При сегашните пазарни условия е невъзможно да се повиши цената на таблетите над тяхната себестойност, понеже тогава рязко ще спаднат продажбите. Според статистиката, Windows-таблетите сега заемат около 6% от световния пазар на таблети. На първо място е Android с 66%, а на второ iOS с 28% пазарен дял.
Няма коментари:
Публикуване на коментар