петък, 23 май 2014 г.

КАК ДА ПРОДАВАМ 2014


Много хора управляват компаниите си така, сякаш клиентите им са глупаци. Това е грешка. Ако си там просто да им вземеш парите, те го знаят.

Вместо да налагам на клиентите моята идея за това какво трябва да представлява, аз им позволявах те да ме водят по пътя.

Аз знам, че има милион места, от които хората могат да си пазаруват, така че искам да съм сигурен, че ако някой купува от нас , усеща, че си струва и се връща пак.

Когато се купува онлайн, това, което получават по пощата, е също толкова невероятно като нещото, което сте видели онлайн. Така клиентите стават лоялни, връщат се отново и отново и споделят въодушевлението си със своите приятели, че сте в интернет. Това е естествена реклама от уста на уста, която не може да бъде купена 

Няма нищо по-вълнуващо от това да изпращаш лични съобщения на клиент и да видиш какъв ще е отговорът. Наречете ме луд но аз наистина вярвам, че пазаруването  е чувство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар