Преди около две години ни удиви новината, че американската търговска мрежа Target е разбрала за бременността на младо момиче по-рано, отколкото баща й. "Тя още ходи на училище, а вие и изпращате ваучъри за памперси и детски дрешки" – възмущаваше се тогава бащата
Оказа се, че в днешен ден много маркетингови компании активно търсят именно бременни жени, понеже те попадат в категорията хора, на които им предстои да извършат много покупки. Ето защо производителите и търговците на детски стоки плащат доста за подобна информация. В епохата на таргетирана реклама самият факт за бременност повишава около 200 пъти цената на профила на подобен потребител.
Маркетолозите буквално ловуват и дебнат за бременни жени, опитвайки се да ги открият във всевъзможните бази данни, в историята на сърфирането чрез следящи текстови бисквитки, по запитванията, по електронните писма и в социалните мрежи
Няма коментари:
Публикуване на коментар