През юни той създава с екипа си Live.ly, приложение за излъчване на събития на живо, което вече привлече 11.5 милиона потребители
Кели е една от над 100-те милиона потребители на Musical.ly в цял свят, които създават, споделят и откриват кратки музикални видеа там. За минути потребителите могат да филтрират, редактират и публикуват кратки видео клипове на любимите си песни и да търсят сред милиони видеа, създавани всеки ден.
В социалните мрежи „можете или да се превърнете в огромна обща платформа като Instagram или Snapchat, или да умрете. Няма средно положение. Смятам, че Live.ly може да се превърне в обща социална мрежа“.
40 млн. души използват Musical.ly всеки месец, много от тях не посещават приложението всеки ден. Инвеститорите използват съотношението между ежедневно активните потребители и месечно активните потребители, за да оценят интереса към дадено приложение. Съотношение от 50% означава, че средният потребител използва приложението в 15 от 30-те дни от месеца. Но анализ на Google Play и Apple iOS показва, че средният потребител на Musical.ly посещава приложението само в три от 30-те дни в месеца.
Прочети повече на: http://profit.bg/news/
финансиране ,монетизиране ,бизнес план
продажба на арр
Няма коментари:
Публикуване на коментар