Как разопаковането на вещи на новодомци се превръща в бизнес?
Точно тогава двойката осъзнала, че може би е открила пазарна ниша. Лорън и Джон-Морган, и двамата на 30 години, измислили име и създали сайт на новата си компания: Unpackd. Новата компания, която е на близо два месеца, цели да помага на клиентите да се настанят в стаята или дома си възможно най-ефективно, но също и да създадат пространство, което изразява конкретния им стил.
„Вещите на хората разказват история. И е наистина интересно, защото когато виждаш вещите им, започваш да прозираш какъв е характерът на човека и мисля, че сме много добри в прочитането на тези скрити послания“, казва Джон-Морган.
Услугите на Unpackd варират от 200 долара за единична стая до 1000 долара за цяла къща. Предварително определената ценова структура била много важна за Лорън и Джон-Морган, защото те искали да направят услугите си достъпни за широк кръг клиенти.
„Хората постоянно се свързват с нас и отправят запитвания, така че наистина сме много развълнувани докъде можем да стигнем“, казва Лорън. Освен това двойката получила редица CV-та на хора, които искат да се присъединят към екипа на Unpackd.
Засега обаче Лорън, която работи като главен оперативен директор в политическа организация, и Джон-Морган, който е преподавател в университета в Масачузетс, все още не са напуснали работата си. Макар че нямат официални планове да разширят бизнеса си, Лорън казва, че много биха искали да го направят.
„Обаждат ни се хора и ни питат дали следващата ни спирка ще е Вашингтон или Сан Франциско. Много бихме искали това да се случи“, разказва Лорън. Съветът на двойката към младите предприемачи е да преследват смело целите си.
„Сега живеем в глобална икономика, в която можем да създаваме сайтове сами, можем да публикуваме рекламни съобщения във Facebook и други социални мрежи, можем да се свързваме с приятелите си и да изграждаме общност. Така че ако имате добра идея, няма по-добър момент от сега да я осъществите“, казва Джон-Морган.
PROFIT.BG
Няма коментари:
Публикуване на коментар