събота, 15 октомври 2016 г.

бизнес работа и представител на фирма

комбинация между работа и бизнес 
футболист и магазини
необходимо финансиране за 1 магазин 30 хиляди евро
необходим персонал 1
фирма,счетоводител ,управител ,договори за наем с молове ,
приходи ,заплата ,дивиденти



Николай Михайлов  Футболист №1 на България за 2011 г. стана представител на италианската марка „Дизел“.

„Винаги съм си падал по модата – разказа Михайлов преди откриването на първия му магазин в търговския център „Сердика“ в петък вечер. – Инвестицията е голяма, но смятам, че си струва. Идеята дойде от мой близък приятел. Помислих доста и реших, че мога да се пробвам в този бранш. По никакъв начин няма да ми пречи на футболната кариера. Дълго време преговаряхме с италианските собственици. В момента марката има нов дизайнер, който прави напълно нови неща. Баща му е японец, а майка му – италианка. В магазините ни ще има над 100 артикула за мъже и жени.“

Преди две седмици „Милан“ обяви „Дизел“ като свой основен спонсор. Договорът на „росонерите“ е за три години, а много от нещата, които носят футболните звезди, ще бъдат предлагани и от Михайлов.

„За начало планираме старт с три магазина в София, а в зависимост от интереса ще се насочим и към другите големи градове“, разкри вратарят, който сега пази в турския „Мерсин“.

Дамската колекция на промоцията в София показаха красавиците Диляна Попова, Венета Харизанова и Биляна Йотовска. Мъжките дрехи пък бяха поверени на Здравко Киселов-Косъма и Дичо от Д2. Като водещ на програмата се вихри Радост Драганова.


Няма коментари:

Публикуване на коментар