вторник, 24 ноември 2015 г.

фейсбук

Рекламирайте само защото сте пуснали някакъв продукт не означава че хората ще заприиждат на тълпи
18 ЧАСА
ВИДЕО С ТОРТА 
1855 достигнати души
476 преглеждания
Харесвам 5 
Коментар 10 
Споделяне 2
Продажби 10   

16.30 1470 Обхват на публикацията
  • 111

15 часа


14- часа 
546
Обхват на публикацията
34

Ангажирани хора
публикуване в ..... лю и дв


снимки 5%
снимки с текст  шега 40%
текст 5% виц ,смях ,шега
видео  50 %
видео с текст 60 %
видео с текст и говор 70 %
видео с текст ,говор ,снимки ,3d ,музика ,шега ,любов , 80 %
ревю
проба
тест на продукт 

Цел повече продажби ,целевата група да сложи продукта в джоба си и да дойде пак да купи отново ,.

харесвания 263
достигане на публикациите 111
ангажиране с публикациите 26
щраквания върху сайта 0

за публикацията
коментари 1
споделяния 1
ангажирани хора 7

изледването е за ден 

общо харесвания на страницата 263
нови харесвания на страницата 1
занимателност  21
харесвания 6
споделяне 9
щраквания върху публикацията 134


Били сме свидетели в миналото на безуспешни опити от страна на Facebook да се намести на трона на YouTube. Сега обаче сме впечатлени. От една страна се пуска опция Facebook клип, качен директно в платформата да тръгва автоматично, докато си скролвате нюзфийда. Силен трик. Рекламодатели искат техния клип да тръгва сам и да могат така да облъчват потенциалните си клиенти без тяхното съгласие, т.е. вместо да ги кара да кликат. Facebook клипът в момента е супер силен инструмент за онлайн комуникация. Забравете снимките-качвайте клипове! Хората щат или нещат ще ви видят в нюзфийда си.

  • Мнение на BeSo Tactics по повод точка 2: Доста добра идея от страна на Facebook и наистина стратегическо решение, което ще подтикне повече бизнеси директно да качват видеа в платформата, вместо познатата техника от преди да линкват клипове от YouTube.
таргетирана аудитория  срещу платени лайкове от индия или пакистан 


Няма коментари:

Публикуване на коментар