18 ЧАСА
ВИДЕО С ТОРТА
1855 достигнати души
476 преглеждания
Харесвам 5
Коментар 10
Споделяне 2
Продажби 10
16.30 1470 Обхват на публикацията
- 111
15 часа
Ангажирани хор
14- часа
546
Обхват на публикацията
34
Ангажирани хора
публикуване в ..... лю и дв
снимки 5%
снимки с текст шега 40%
текст 5% виц ,смях ,шега
видео 50 %
видео с текст 60 %
видео с текст и говор 70 %
видео с текст ,говор ,снимки ,3d ,музика ,шега ,любов , 80 %
ревю
проба
тест на продукт
Цел повече продажби ,целевата група да сложи продукта в джоба си и да дойде пак да купи отново ,.
харесвания 263
достигане на публикациите 111
ангажиране с публикациите 26
щраквания върху сайта 0
за публикацията
коментари 1
споделяния 1
ангажирани хора 7
изледването е за ден
общо харесвания на страницата 263
нови харесвания на страницата 1
занимателност 21
харесвания 6
споделяне 9
щраквания върху публикацията 134
общо харесвания на страницата 263
нови харесвания на страницата 1
занимателност 21
харесвания 6
споделяне 9
щраквания върху публикацията 134
Били сме свидетели в миналото на безуспешни опити от страна на Facebook да се намести на трона на YouTube. Сега обаче сме впечатлени. От една страна се пуска опция Facebook клип, качен директно в платформата да тръгва автоматично, докато си скролвате нюзфийда. Силен трик. Рекламодатели искат техния клип да тръгва сам и да могат така да облъчват потенциалните си клиенти без тяхното съгласие, т.е. вместо да ги кара да кликат. Facebook клипът в момента е супер силен инструмент за онлайн комуникация. Забравете снимките-качвайте клипове! Хората щат или нещат ще ви видят в нюзфийда си.
- Мнение на BeSo Tactics по повод точка 2: Доста добра идея от страна на Facebook и наистина стратегическо решение, което ще подтикне повече бизнеси директно да качват видеа в платформата, вместо познатата техника от преди да линкват клипове от YouTube.
таргетирана аудитория срещу платени лайкове от индия или пакистан
Няма коментари:
Публикуване на коментар