вторник, 24 ноември 2015 г.

фейсбук

Неплатеният обхват на публикациите във Facebook все още е от значение

Минималният обхват, който всяка страница можеше да очаква във Facebook през 2014 г., е публикацията й да достигне до 1,5% от всичките й фенове. (За сравнение, през 2013 г. минималният праг на обхват на всяка публикация бе 5%. През април 2012 г. - 25%, по наблюдения на американската фирма Socialbakers). Ново изследване обаче показва, че естественият обхват на публикациите от марки и медии все ощe че естественият обхват на публикациите от марки и медии все още има значение. 




Междувременно някои американски агенции, като тази с идейното име Laundry Service, са започнали да използват недостатака в своя полза. Те публикуват линкове и наблюдават естествения обхват на публикациите (organic reach), като по този начин тестват степента на успеваемост и привличане на реакция и внимание на текстове и идеи, за които се обмисля дали да бъдат впоследствие реализирани като по-големи кампании в медиите. 
В същото време Facebook продължава да държи на обяснението, че скри публикациите на фен страниците си до 1,5% процента видимост, не за да извлича пари от медиите и фирми със страници в нея, а за да помага на потребителите да достига до тях само качествено съдържание и добър криейтив, който си заслужава четенето. 


снимки
снимки с текст 
текст
видео
видео с текст
видео с текст и говор 
видео с текст ,говор ,снимки ,3d ,музика ,шега ,любов , 
ревю
проба
тест на продукт 

Цел повече продажби ,целевата група да сложи продукта в джоба си и да дойде пак да купи отново ,.


Няма коментари:

Публикуване на коментар