Програмисти:
Директор: $104.738 (средно 8700 долара на месец)
Водещ програмист: $81.591
Програмист: $73.618
Художници и Аниматори:
Арт-директор: $65.313 (средно 5400 долара на месец)
Водещ художник: $68.112
Художник: $61.065
Дизайн на играта:
Креативен-директор: $72.125 (средно 6000 долара на месец)
Сценарист: $61.000
Дизайнер на играта: $54.777
Издание:
Продуцент: $66.375
Изпълнителен продуцент: $127.375 (всички анкетирани са били със стаж по-голям от 6 години)
Озвучаване:
Директор на озвучаване: $62.206
Композитор: $60.093
Други:
Questions & Answers Lead: $43.125 (средно 3500 долара на месец)
Тестер: $29.722
Маркетинг: $76.667
Админ: $81.765
Изпълнител: $106.590
Разработването на една компютърна игра е много труден и бавен процес и отнема от две до три години, но бюджетът варира от 300 хил. до 1 млн. долара. За по-качествено заглавие обаче се планират между 5 млн. и 10 млн. долара. За успешна игра се приема, ако са реализирани над 250 хил. копия по света. Най-печелившите проекти в света (като Warcraft 3) са имали бюджет над 35 млн. долара, но са реализирали печалба от стотици милиони долари.
ПАЗАРНА НИША---Има примери на старт на печеливша игра от 2 човека и 1 компютър наречен сървър ,Бюджет ,финансиране нов компютър само-- най важното как ще печели играта ,бизнес модела --разработването на MMOG (massively multiplayer online game - масови мултиплеър онлайн игри)
ето един успешен проект
League of Legends | |
Информация | |
---|---|
Държава | Съединени Американски Щати |
Производител | Riot Games, Кристина Норман Роб Гарет Стив Фийк |
Издател | Riot Games |
Издадена на | 27 октомври 2009 г. |
Жанр | 3D фентъзи MOBA |
Платформа | Microsoft Windows , OS X |
Няма коментари:
Публикуване на коментар